8/4/2020 18:59

Η ημερήσια πρόσληψη διατροφικού λίπους μπορεί να φτάνει ακόμα και το 40%, αρκεί το μεγαλύτερο ποσοστό να είναι από μονοακόρεστα λίπη.

Οι σύγχρονες τάσεις στη διατροφή επιβάλλουν τη χαμηλή διαιτητική πρόσληψη λιπιδίων. Όμως η χαμηλή αυτή πρόσληψη δεν ισχύει για τα μονοακόρεστα λιπαρά.

Τα μονοακόρεστα λιπαρά πρέπει να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο ποσοστό από τα λιπίδια που προσλαμβάνουμε καθημερινά. Η ημερήσια πρόσληψη διατροφικού λίπους μπορεί να φτάνει ακόμα και το 40%, αρκεί το μεγαλύτερο ποσοστό να είναι από μονοακόρεστα λίπη. Αυτή η κατηγορία λιπιδίων έχει την ιδιότητα, όχι μόνο να μειώνει τα επίπεδα της συνολικής χοληστερίνης, αλλά παράλληλα βοηθάει και στην αύξηση των λιποπρωτεϊνών υψηλής πυκνότητας (HDL χοληστερίνη ή καλή χοληστερίνη), οι οποίες παρέχουν καρδιοαγγειακή προστασία.

Κυριότερη πηγή μονοακόρεστων λιπιδίων, αποτελεί το ελαιόλαδο. Πολύ καλή πηγή αποτελούν επίσης και οι ξηροί καρποί όπως τα αμύγδαλα και τα καρύδια.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

Ads