22/11/2019 12:00

Ο πόνος στα γόνατα αποτελεί ένα ιδιαίτερα κοινό σύμπτωμα για μεγάλη μερίδα του πληθυσμού και επηρεάζει ανθρώπους όλων των ηλικιών. Εμφανίζεται συχνά τόσο σε αθλητές όσο και σε ανθρώπους που δεν ασχολούνται με κάποιο άθλημα. Μερικές φορές μάλιστα, ο πόνος γίνεται τόσο έντονος που δυσκολεύει ακόμα και καθημερινές δραστηριότητες. Ωστόσο, σύμφωνα με τους ιατρούς, στις περισσότερες περιπτώσεις οι πόνοι στα γόνατα δεν είναι ανησυχητικοί.

Στην περίπτωση που ο πόνος στο γόνατο είναι νέος και δεν γνωρίζετε την αιτία που τον προκάλεσε, τότε συμβουλευτείτε ιατρό. Είναι σημαντικό να αντιμετωπίσετε τον πόνο αποτελεσματικά, για να αποφύγετε επιπλέον τραυματισμούς.

Ο πόνος στα γόνατα αντιμετωπίζεται με φυσικούς τρόπους

Συμβουλή 1η: Αποφύγετε την άσκοπη καταπόνηση των κάτω άκρων. Ορθοστασία και κινήσεις που καταπονούν το γόνατο, όπως τα λυγισμένα γόνατα, πρέπει να αποφεύγονται. Είναι επίσης σημαντικό να ξεκουράζετε τα πόδια σας, αλλά με μέτρο. Η υπερβολική ξεκούραση μπορεί να επιδεινώσει τους πόνους των αρθρώσεων.

Συμβουλή 2η: Συνεχίστε την άσκηση. Ποιος είπε ότι ο πόνος στα γόνατα σημαίνει τέλος στη γυμναστική; Δημιουργήστε μαζί με τους ειδικούς, ένα πρόγραμμα άσκησης για ενδυνάμωση των γονάτων. Οι ασκήσεις που ενδείκνυνται είναι το περπάτημα, το ποδήλατο, καθώς και ειδικές διατάσεις. Εάν δεν είστε σίγουροι για το ποιες κινήσεις είναι ασφαλείς, απευθυνθείτε σε γιατρό ή σε φυσικοθεραπευτή.

Συμβουλή 3η:  Ελέγξτε το βάρος του σώματός σας. Τα περιττά κιλά προσθέτουν επιπλέον βάρος στα γόνατα. Η σωστή διατροφή, συνδυασμένη με άσκηση, ενισχύει την γρήγορη αποκατάσταση της άρθρωσης, ενώ ανακουφίζει από το πολύ βάρος στα γόνατα.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

Ads