9/5/2019 12:27

Για να τονίσετε τους μύες των ποδιών σας, είναι προφανώς απαραίτητο να γυμναστείτε. Επιπλέον, τα καλά γυμνασμένα πόδια μας επιτρέπουν να βαδίζουμε περισσότερο, χωρίς κόπωση ή δυσφορία (όπως η δυσκαμψία).

Παρακάτω, θα σας πούμε γιατί είναι καλό να βεβαιωθείτε ότι ενισχύετε την εκγύμναση των μυών των ποδιών σας με μια εβδομαδιαία ρουτίνα.

Πριν αρχίσετε να γυμνάζεστε για να χτίσετε τους μύες των ποδιών σας, πρέπει να γνωρίζετε την προσπάθεια που χρειάζεται. Τα πόδια σας πρέπει να αυξηθούν σε όγκο λόγω των μυών, όχι του λίπους.

Για να έχετε αποτελέσματα, χρειάζεστε πρώτα πειθαρχία και μια δίαιτα πλούσια σε πρωτεΐνες. Αυτό είναι σημαντικό όταν πρόκειται να γυμνάζεστε τακτικά. Πρέπει να είστε σταθεροί και να μάθετε να αυξάνετε το όριο αντίστασης από την άποψη της σωματικής προσπάθειας.

.Κάμψεις με βάρη

Οι κάμψεις με βάρη είναι η κυριότερη άσκηση για την ενίσχυση των μυών των ποδιών. Στην πραγματικότητα, είναι ιδανικές για την ανάπτυξη των μυών σε σύντομο χρονικό διάστημα και την ενίσχυση της δύναμής σας. Σε αυτή την άσκηση, δουλεύουν οι ακόλουθοι μύες: τετρακέφαλοι, γλουτοί, μηριαίοι μύες, προσαγωγοί και πλάτη.

Το σωστό είναι να αυξάνετε σταδιακά το βάρος με το οποίο εργάζεστε. Διαφορετικά, μπορεί να προκληθούν τραυματισμοί στην πλάτη και στις αρθρώσεις.

Για να έχετε καλά αποτελέσματα, θα πρέπει να μάθετε πώς να κάνετε σωστά την άσκηση:

  • Τοποθετήστε τα πόδια σας στο ίδιο πλάτος με τους ώμους.
  • Σφίξτε τους κοιλιακούς μυς σας.
  • Λυγίστε τα γόνατά σας για να χαμηλώσετε τη μπάρα με μικρή κίνηση προς τα πίσω.
  • Κρατήστε την πλάτη σας ευθεία.

Η επαγγελματική ποδηλασία είναι ένα από τα πιο σκληρά αθλήματα στον κόσμο. Στην πραγματικότητα, με την πρώτη ματιά, μπορείτε να δείτε τους μεγάλους μύες αυτών των αθλητών, όχι μόνο σε όγκο αλλά και σε δύναμη. Ως εκ τούτου, η ποδηλασία, σε οποιαδήποτε από τις παραλλαγές της, είναι ένας τέλειος τρόπος για να τονώσει και να δυναμώσει τα πόδια.

Επιπλέον, το ποδήλατο δεν λειτουργεί μόνο στο κάτω μέρος του σώματος. Ενισχύει επίσης την οσφυϊκή περιοχή, τους θωρακικούς μύες και τους ώμους. Παράλληλα, βοηθά στην πρόληψη των τραυματισμών των οστών και της αρθρίτιδας, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης και δυναμώνει την καρδιά.

Άλλη μια καλή άσκηση είναι τα άλματα. Σε αυτά τα άλματα, τα χέρια και τα πόδια κινούνται ταυτόχρονα και ανοίγουν καθώς κάνετε πηδηματάκια και στο τέλος χτυπάτε τα χέρια σας μεταξύ τους. Είναι μία πολύ απλή άσκηση. 

Για να αποκτήσετε καλά γυμνασμένες γάμπες, μπορείτε να κάνετε την εξής άσκηση:

  • Τοποθετήστε τα πόδια σας έτσι ώστε να είναι στοιχισμένα κάτω από τους ώμους σας.
  • Ανασηκώστε τις φτέρνες σας και σταθείτε στα δάχτυλά σας για 25 δευτερόλεπτα.

Κάντε 4 σετ των 10 επαναλήψεων.

Ήπιοι πόνοι στις γάμπες σας φανερώνουν πως κάνετε την άσκηση σωστά.

5. Προβολές για τους μύες των ποδιών

Μια υποχρεωτική άσκηση για την ενδυνάμωση των γοφών σας και την τόνωση των ποδιών σας είναι οι προβολές.

Αν και φαίνεται για απλή άσκηση με την πρώτη ματιά, δεν είναι πραγματικά. Κατά τη διάρκεια αυτής της άσκησης, καταναλώνετε πολλή ενέργεια και αν την κάνετε λανθασμένα, ενέχει κινδύνους και τραυματισμό των αρθρώσεων.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

Ads