17/4/2019 17:31

Η πρωτεΐνη από τα κανονικά τρόφιμα, δηλαδή το τυρί cottage είχε τα ίδια αποτελέσματα με τα υγρά συμπληρώματα. Η υγρή πρωτεΐνη καζείνης είναι ως επί το πλείστον επεξεργασμένο συμπλήρωμα το οποίο απαιτεί λιγότερη ενέργεια για να αφομοιωθεί σε σύγκριση με την διατροφική πλήρη πρωτεΐνη (cottage cheese) η οποία χωνεύεται αργά και απαιτεί περισσότερη ενέργεια. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι ερευνητές υπέθεσαν ότι η πρωτεΐνη του cottage θα παρήγαγε μεγαλύτερη κατανάλωση ενέργειας σε κατάσταση ανάπαυσης, τόσο αμέσως μετά την κατανάλωση όσο και το επόμενο πρωί, γεγονός που θα ενίσχυε καλύτερα τον μεταβολισμό σε σύγκριση με την επεξεργασμένη υγρή πρωτεΐνη καζεΐνης.

Ωστόσο, τα αποτελέσματα των ευρημάτων τους ήταν διαφορετικά. Η παρακολούθηση των συμμετεχόντων το επόμενο πρωί έδειξε ότι η ενεργειακή δαπάνη μετά από τόσο την πρωτεΐνη του cottage, την πρωτεΐνη καζεΐνης και το εικονικό φάρμακο ήταν η ίδια τόσο στις άμεσες όσο και στις μετρήσεις που έγιναν το επόμενο πρωί. Όπως σημειώνει η ερευνήτρια Samantha Leyh, είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι “Δεν μπορούμε να γενικεύσουμε τα αποτελέσματα για όλα τα τρόφιμα, καθώς η μελέτη αφορούσε μόνο το τυρί cottage.”

Τα snacks υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες βοηθούν στην απώλεια βάρους και τον μεταβολισμό.

Η μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι υπάρχει συνολική βελτίωση στη σύνθεση του σώματος με την κατανάλωση μιας δίαιτας υψηλών πρωτεινών σε εκείνους που έλαβαν πρωτεΐνες από πλήρη τρόφιμα αλλά και από υγρά συμπληρώματα. Υπήρξαν επίσης αλλαγές στην όρεξη, την κορεσμό και τη σύνθεση και ανάκτηση των πρωτεϊνών των μυών. Αυτή η μελέτη έρχεται να προστεθεί σε αρκετές προηγούμενες που υποστηρίζουν ότι μια διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες μπορεί να συμβάλλει στην απώλεια λίπους όταν περιορίζονται οι θερμίδες. Αυτό βοηθά στην προώθηση της απώλειας βάρους, διατηρεί την άπαχη σωματική μάζα και βελτιώνει το μεταβολισμό και την αποκατάσταση των μυών. Αυτή είναι μια από τις πρώτες διατροφικές έρευνες όπου οι συμμετέχοντες κατανάλωναν ένα πλήρες τρόφιμο και όχι ένα πρωτεϊνούχο ρόφημα ή μια μορφή συμπληρώματος. Την επόμενη φορά λοιπόν που σκέφτεστε τι να τσιμπήσετε πριν πέσετε για ύπνο, λίγο τυρί cottage θα ήταν μια καλή επιλογή.

 

 

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

Ads