14/4/2019 13:28

Οι πρωτεΐνες είναι υπέροχη πηγή θρεπτικών συστατικών για τη διατροφή μας. Ο καλύτερος τρόπος να τις καταναλώσουμε είναι στο πρωινό.

Η πρωτεΐνη στο πρωινό μας είναι άκρως σημαντική για τον οργανισμό μας. Το πρωί κυριαρχούν οι ορμόνες που μετατρέπουν το φαγητό σε ενέργεια και αναζωογονούν τους μύες μας. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτή την ώρα της ημέρας το σώμα μας ελέγχεται από την κορτιζόλη. Αυτή είναι η ουσία που είναι υπεύθυνη για τη μετατροπή των πρωτεϊνών σε ενέργεια.

Χάρη σε αυτή τη διαδικασία, οι πρωτείνες που καταναλώνουμε το πρωί μετατρέπονται εύκολα σε μυϊκή μάζα και ενέργεια. Επιπλέον, αυτό συμβάλλει στη συνεχή διατήρηση των επιπέδων μας σε γλυκόζη σε φυσιολογικές τιμές για πολλές ώρες.

Αυτός είναι ένας απίστευτος τρόπος να διατηρήσετε τη μυϊκή μάζα και να βελτιώσετε τη συγκέντρωσή σας, που είναι απαραίτητη για τις ώρες εργασίας ή μελέτης. Είναι επίσης σημαντική για να αποφύγετε το αίσθημα πείνας μετά από ώρες και να βιώσετε μια αύξηση στη θερμοκρασία του σώματος.

Επιπλέον, οι πρωτεΐνες μας επιτρέπουν να επιταχύνουμε το μεταβολισμό σας πολύ περισσότερο από ότι αν τις καταναλώνουμε το βράδυ. Αυτό το κάνει και πιο εύκολο για την υπόλοιπη ημέρα για να αποφύγουμε επίσης μεγαλύτερη συγκέντρωση λίπους.

Ο ρόλος της πρωτεΐνης στο πρωινό μας

Χάρη στις πρωτεΐνες που τρώμε στο πρωινό, διατηρούμε τα επίπεδα γλυκόζης πιο σταθερά, μεγαλώνοντας τις πιθανότητες να διατηρήσουμε τη συγκέντρωσή μας.

Επιπλέον, αυξάνουμε τη μνήμη μας και την ικανότητα συλλογισμού.

Έχοντας μια επαρκής διαθεσιμότητα γλυκόζης, ο εγκέφαλός μας δεν θα χρειαστεί να ενεργοποιήσει τα συστήματα έκτακτης ανάγκης για να την αποκτήσει από άλλη πηγή και μπορεί να αφιερωθεί αποκλειστικά στις πνευματικές λειτουργίες.

Άλλο ένα πλεονέκτημα του να έχετε ένα πρωινό γεμάτο πρωτεΐνες είναι ότι σας βοηθάει να χάσετε βάρος. Με αυτό τον τρόπο, μπορούμε να συμπεριλάβουμε στη διατροφή μας όλο το φαγητό που είναι απαραίτητο για να έχουμε ενέργεια και να ελέγχουμε την πείνα.

Επιπλέον, η πρωτεΐνη στο πρωινό σας βοηθάει να παίρνετε όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να ανεβάσετε τα επίπεδα της σεροτονίνης και να ελέγξετε τη διάθεσή σας για υδατάνθρακες, έχοντας έτσι μια πιο υγιεινή διατροφή και μεγαλύτερες πιθανότητες να χάσετε βάρος.

Επιταχύνοντας το μεταβολισμό σας και ελέγχοντας την πείνα σας, θα αποφύγετε την αίσθηση να μασουλάτε κάτι όλη την ώρα.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

Ads