6/12/2018 20:15

Αν σας αρέσει η γυμναστική και αθλείστε τακτικά, όμως παρόλα αυτά δε βλέπετε αποτέλεσμα, μην απελπίζεστε και μην τα παρατάτε. Υπάρχει λύση και αυτή σχετίζεται με το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθείτε.

Κατά πάσα πιθανότητα υπάρχουν λάθη που κάνουμε σχεδόν όλες κατά την εκγύμναση και τα οποία δεν αποδίδουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Μεγάλες προσδοκίες σε σύντομο χρονικό διάστημα

Οι περισσότερες γυναίκες αρχίζουν την εξάσκηση με σκοπό να αποκτήσουν ένα καλλίγραμμο σώμα, μέσα σε 1 – 2 μήνες. Δυστυχώς, αυτές οι προσδοκίες είναι εξωπραγματικές. Η σωματική άσκηση και η γυμναστική γενικότερα, πρέπει να αποτελεί τρόπος ζωής και όχι απλώς μια δραστηριότητα που ξεκινάει μερικούς μήνες πριν έρθει το καλοκαίρι.

Η τακτική εξάσκηση μπορεί να δώσει εκπληκτικά αποτελέσματα, αλλά χρειάζεται υπομονή, επιμονή και κίνητρο.

Βρίσκετε δικαιολογίες

Αν συνεχώς ψάχνετε δικαιολογίες για να παρακάμψετε το γυμναστήριο και τη γυμναστική, τότε να είστε σίγουρες ότι ποτέ δεν πρόκειται να πάρετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Το να κάνετε διάλειμμα 2 εβδομάδων και στη συνέχεια να «πέσετε με τα μούτρα» για λίγες ημέρες στη σκληρή προπόνηση, το μόνο που θα καταφέρετε, είναι να πάθετε αφυδάτωση και να αυξήσετε την αρτηριακή πίεση. Είναι πολύ σημαντικό να ρυθμίσετε την ισορροπία των προπονήσεων, για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.

Ξεκινάτε την προπόνηση χωρίς διατάσεις

Αν δεν κάνετε διατάσεις πριν από κάθε προπόνηση, τότε μπορεί εύκολα να οδηγηθείτε σε τραυματισμούς και θα δείτε λιγότερα αποτελέσματα.

Κάνετε διατάσεις και ζέσταμα πριν και μετά από κάθε προπόνηση για τουλάχιστον 10 λεπτά. Θα αυξήσετε τον καρδιακό παλμό και θα τεντώσετε του μύες. Πλέον δε θα ανησυχείτε για τραυματισμούς.

Μόνο με κοιλιακούς δε θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Αν δεν απαλλαγούμε από το περιττό λίπος στην κοιλιά, ποτέ δε θα καταφέρουμε να αποκτήσουμε τέλειους γραμμωμένους κοιλιακούς. Για να απαλλαγούμε όμως από το περιττό λίπος, χρειάζεται να κάνουμε περισσότερες αερόβιες ασκήσεις και να ακολουθούμε υγιεινή διατροφή.

Ακολουθώντας ένα πρόγραμμα που γυμνάζει μόνο τους κοιλιακούς, ποτέ δε θα καταφέρουμε να τους δούμε καλοσχηματισμένους, ούτε θα αποκτήσουμε την επίπεδη κοιλιά που επιθυμούμε.

Η μέτρηση στη ζυγαριά είναι σημαντική

Τα κιλά μας είναι πολύ σημαντικά και θα πρέπει κάθε τόσο να ζυγιζόμαστε, ώστε να ξέρουμε που βρισκόμαστε. Όμως, σε καμία περίπτωση δε χρειάζεται υπερβολή, του τύπου πρέπει να ζυγιζόμαστε κάθε μέρα.

Πολλές φορές αρχίζουν τα πρώτα αποτελέσματα και ο οργανισμός τονώνεται, ο μεταβολισμός αυξάνεται, αλλά ο δείκτης της ζυγαριάς δεν πέφτει. Αυτό συμβαίνει διότι απαιτείται να περάσουν κάποιες μέρες για να είναι ορατά τα πρώτα σημάδια. Γιαυτό δεν πρέπει να αγχώνεστε, κρατήστε αμείωτα τα κίνητρα και ξεχάστε τους αριθμούς. Άλλωστε, το πιο σημαντικό είναι η ευχάριστη αίσθηση που δημιουργούν οι σωματικές ασκήσεις.

Αποφεύγετε τα βάρη

Πολλές γυναίκες δε θέλουν να δείχνουν μυώδεις και αυτός είναι ένας συνηθισμένος λόγος που αποφεύγουν τα βάρη στο γυμναστήριο. Πρέπει όμως η προπόνηση είναι ισορροπημένη, ανάμεσα σε αερόβια γυμναστική και βάρη. Ο συνδυασμός αυτός, είναι απαραίτητος για μπορέσουμε να επιτύχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Σε καμία περίπτωση δε χρειάζεται να ανησυχείτε πως κάνοντας βάρη θα καταλήξετε να μοιάζετε σε έναν ογκώδη αθλητή του bodybuilding.

Ξεκινάτε την προπόνηση με αερόβια και τελειώνετε με βάρη

Ενώ θα πρέπει να συμβαίνει το αντίθετο, δηλαδή να ξεκινάτε με βάρη και να καταλήγετε στις αερόβιες ασκήσεις. Όταν ξεκινάμε την προπόνηση με αερόβια άσκηση, μπορεί να σπαταλήσουμε όλη την ενέργεια και να μην έχουμε όρεξη να ολοκληρώσουμε με βάρη.

Για πιο σωστή και ισορροπημένη προπόνηση, ξεκινήστε ζέσταμα και διατάσεις για περίπου 10 λεπτά. Στη συνέχεια κάνετε 20-30 λεπτά προπόνηση με βαράκια, και τελειώστε με άλλα 20- 30 λεπτά αερόβιας άσκησης.

Ακολουθείτε το ίδιο πρόγραμμα για μεγάλο χρονικό διάστημα

Είναι αρκετά σημαντικό να έχουμε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα εκγύμνασης, αλλά αυτό θα πρέπει να αλλάζει και να αναβαθμίζεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Αν κάνετε καθημερινά την ίδια προπόνηση, τότε το σώμα θα συνηθίσει και θα καίει λιγότερες θερμίδες. Γιαυτό είναι σημαντικό μέσα στην εβδομάδα, να γυμνάζουμε ανά ημέρα, διαφορετικά σημεία του σώματος και να αλλάζουμε την ένταση των ασκήσεων.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

Ads