12/10/2018 14:44

Η υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή προϋποθέτει συνδυασμό πραγμάτων για να είναι αποτελεσματική, μπορείτε να δείτε αναλυτικές  τις κατευθυντήριες γραμμές στο άρθρο μας χρήσιμες συμβουλές για υγιεινή διατροφή.

Ας δούμε τις πιο αποτελεσματικές συμβουλές για να πετύχετε μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

Πάντα να τρώτε πρωινό

Πάντα το πρωινό σας θα πρέπει να είναι πλούσιο για να σας χαρίσει ενέργεια και δύναμη για ολόκληρη την ημέρα. Όμως το να τρώτε πάντα πρωινό θα σας βοηθήσει να έχετε μια ισορροπημένη διατροφή, αφού θα σας κρατήσει πλήρεις για αρκετές ώρες της ημέρας και δε θα φάτε τεράστιες ποσότητες φαγητού στο επόμενο γεύμα σας λόγω πείνας.

Σας προτείνουμε τουλάχιστον 1 φλιτζάνι δημητριακά σε συνδυασμό με κομμάτια φρέσκων φρούτων και ασπράδι αυγών. Ο συνδυασμός των φρούτων και τις βρώμης παρέχει μια πλήρη ποσότητα φυτικών ινών, ενώ το ασπράδι αυγού έχει ικανοποιητική ποσότητα πρωτεΐνης.

Έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι τρώνε πρωινό σε καθημερινή βάση, έχουν μακροπρόθεσμα πιο αποτελεσματική απώλεια βάρους από τα άτομα που το αποφεύγουν.

Σταματήστε να τρώτε «λευκές τροφές»

Αποφύγετε τη λήψη υδατανθράκων που προέρχονται από λευκές τροφές όπως το άσπρο ψωμί, τα ζυμαρικά κτλ. Οι υδατάνθρακες που προέρχονται από λευκές και μεταποιημένες τροφές, έχουν πλούσια περιεκτικότητα σε θερμίδες και σάκχαρα, γιαυτό είναι απαραίτητο να τους περιορίσετε ώστε να έχετε μια ισορροπημένη διατροφή. Εναλλακτικά για να αντικαταστήσετε αυτές τις τροφές να προτιμάτε προϊόντα ολικής αλέσεως, παρόλα αυτά δεν πρέπει να το παρακάνετε στην κατανάλωση τους, διότι αν και είναι πιο υγιεινές δε σημαίνει ότι είναι απαλλαγμένες από θερμίδες, που θα μπορούσαν να χαλάσουν τη διατροφή σας.

Επιλέξτε προσεκτικά τα λαχανικά που τρώτε

Υπάρχουν ορισμένα λαχανικά και φρούτα που είναι πιο αποτελεσματικά, αυτά είναι το μαρούλι, το σέλινο, τα αγγούρια, το καρπούζι, τα πεπόνια, τα πορτοκάλια και τα σταφύλια που συμβάλουν στη δίαιτα αφού έχουν πλούσια διατροφική αξία και ελάχιστες θερμίδες. Υπάρχουν όμως και λαχανικά που βοηθούν στην καλύτερη πέψη και διώχνουν το φούσκωμα στην κοιλιά, μερικά από αυτά είναι το μπρόκολο, κουνουπίδι, λάχανο, λαχανικά Βρυξελλών, κρεμμύδια, φασόλια, μήλα, αχλάδια, δαμάσκηνα κ.α.

Να τρώτε πιο πολλά πικάντικα

Οι καυτερές πιπεριές όπως το τσίλι, το κόκκινο πιπέρι και οι καυτερές σάλτσες, δίνουν περισσότερη γεύση στα φαγητά και κόβουν την όρεξη πιο αποτελεσματικά από άλλες τροφές, με αποτέλεσμα να τρώμε λιγότερο.

Προτιμάτε οργανικές και βιολογικές τροφές

Τα φυτοφάρμακα που υπάρχουν στα περισσότερα φρούτα και λαχανικά έχουν αρκετές επιπτώσεις στην υγεία μας, επηρεάζοντας την ορμονική δράση του οργανισμού με αποτέλεσμα να δημιουργούν ακόμα και αύξηση του σωματικού βάρους. Αν και είναι βέβαιο ότι καταναλώνοντας τροφές βιολογικής καλλιέργειας είναι αρκετά ωφέλιμο για την υγεία, εντούτοις δεν υπάρχει καμία έρευνα που να αποδεικνύει ότι οι βιολογικές τροφές μπορούν αν βοηθήσουν σε μια ισορροπημένη διατροφή για απώλεια βάρους.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

Ads