4/8/2018 18:40

Για σφιχτή επιδερμίδα προτιμήστε τροφές που είναι γεμάτες αντιφλεγμονώδεις και αντιγηραντικές ιδιότητες, αντιοξειδωτικά, βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, όπως αυτές που ακολουθούν:

1. σιρόπι σφενδάμου

Το πραγματικό, βιολογικό σιρόπι έχει σημαντικές αντιγηραντικές ιδιότητες. Περιέχει αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σου. Να το χρησιμοποιείς με φειδώ όμως, καθώς περιέχει αρκετή ζάχαρη. Μία κουταλιά της σούπας αρκεί για να καρπωθείς όλες τις ευεργετικές του ιδιότητες.

2. Αγγούρι

Ερευνητές του Salk Institute for Biological Studies ανακάλυψαν ότι μία φλαβονόλη που περιέχεται φυσικά στο αγγούρι προλαμβάνει βλάβες στην προοδευτική μνήμη και τη μάθηση, οι οποίες συνδέονται με απώλεια μνήμης και τη νόσο Αλτσχάιμερ. Το πυρίτιο αποτελεί ακόμα ένα από τα σημαντικά συστατικά του αγγουριού, το οποίο βοηθά την επισκευή των μυών και δυναμώνει τους συνδετικούς ιστούς, δρώντας ευεργετικά και για τις αρθρώσεις. Είναι παράλληλα υπέροχο και για μία τοπική θεραπεία: το κόβεις σε φέτες και το τοποθετείς κάτω από τα μάτια για να μειώσεις το πρήξιμό τους, το βάζεις σε κόκκινο, ερεθισμένο δέρμα για να ανακουφίσεις ένα ηλιακό έγκαυμα ή το τοποθετείς στο πίσω μέρος των μηρών σου για να μειώσεις την εμφάνιση της κυτταρίτιδας.

3. λάδι καρύδας

Μία διεθνής έρευνα ανακάλυψε ότι η καθημερινή χρήση παρθένου λαδιού καρύδας για επτά βδομάδες ενισχύει την ενυδάτωση του δέρματος κατά 32 τοις εκατό σε άτομα  με ήπιομε μέτριο έκζεμα. Επίσης μυρίζει υπέροχα!

4.  λουλούδια*(ή φυλλώδη λαχανικά)

Τα λουλούδια αποτελούν θαυμάσια επιλογή για να στολίσουν και το πιάτο σου. Μία νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Food Science, αποκαλύπτει ότι τα βρώσιμα λουλούδια είναι πλούσια σε φαινολικές ενώσεις και αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν το γήρας, όπως το γαλλικό οξύ, το χλωρογενικό οξύ και η ρουτίνη.

Οι ερευνητές ανέφεραν ότι τα βρώσιμα άνθη, όπως τα ροδοπέταλα, έχουν αντιφλεγμονώδη δράση και οδηγούν στη μείωση του κινδύνου ανάπτυξης καρδιαγγειακής νόσου και ορισμένων τύπων καρκίνου. Αν δεν μπορείς να τα βρεις εύκολα αγόρασε περισσότερα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως τολάχανο, το σπανάκι και η πικραλίδα, τα οποία σου παρέχουν παρόμοιες φυτοχημικές ουσίες με τα πέταλα των λουλουδιών, μαζί με το ασβέστιο και τις φυτικές ίνες.

*Τα βρώσιμα λουλούδια είναι: αγαστάχη, ακακία, αμυγδαλιά, βιγκόνια, βιολέτα, περγαμόντο, μάραθος, ρίγανη, μέντα, γλυκάνισο, σχοινόπρασσο, βασιλικός, γαρίφαλο, γεράνι, γλαδιόλα, δεντρολίβανο, ημεροκάλη, ηλίανθος, ιβίσκος, κατηφές, κολοκυθιά, λεβάντα, λεμονιά, λωτός, μποράντζα, νεροκάρδαμο, παιόνια, πανσές, πασχαλιά, πορτοκαλιά, πρίμουλα, ροδακινιά, ρομπίνια, σαμπούκος, τουλίπα, τριαντάφυλλο, τριφύλλι, υάκινθος, υπέρικο, χαμομήλι, χρυσάνθεμο, φασκομηλιά, φασολιά κ.ά.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

Ads