8/3/2018 12:07

Η υγιεινή διατροφή και η άσκηση μπορούν να κάνουν θαύματα. Μπορεί να μην υπάρχει “μαγική συνταγή”, αλλά οι παρακάτω τροφές σίγουρα θα “κάνουν τη διαφορά”. Δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε.

Λιναρόσπορος

Πλήρης σε Ομέγα-3, ψευδάργυρο και σελήνιο θα ενισχύσει το DNA σας.

Σπανάκι

Η αντιοξειδωτικές βιταμίνες Α και C εμποδίζουν τις βλάβες του νευρολογικού συστήματος που σχετίζονται με το γήρας. 

Στρείδια

Περιέχει το αντιοξειδωτικό σελήνιο, καθώς επίσης και βιταμίνη D και ψευδάργυρο. 

Ελαιο Κανόλα

Περιέχει Ωμέγα-3 και την αντιοξειδωτική βιταμίνη Ε .

Μαύρη Σοκολάτα

Περιέχει την αντιοξειδωτική ρεζερβατρόλη, η οποία θεωρείται ότι συμβάλλει στην αντιγήρανση των κυττάρων. 

Φυστικοβούτυρο

Πλούσιο σε συστατικά, φολικά άλατα και ρεσβερατρόλη. 

Βακαλάος

Καλη πηγή χολίνης η οποία απαντάται στα τοιχώματα των νευρικών κυττάρων, μπορεί να εμποδίσει την ατροφία, η οποία συνδέεται με το γήρας. 
  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

Ads