Οι ιατρικοί όμιλοι δεν φροντίζουν μόνο το ιατρικό προσωπικό τους να είναι σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο, αλλά θέλουν να έχουν και ένα πλήρες τμήμα μάρκετινγκ που να λειτουργεί με την λογική της σύγχρονης φιλανθρωπίας που συνοψίζεται στο δόγμα “τι νόημα έχει να δίνω εάν δεν φαίνομαι;”

Έτσι λοιπόν δεν μας κάνει εντύπωση πως πάνω στην τραγωδία με τους νεκρούς από τις πλημμύρες της Μάνδρας στήθηκε μια ολόκληρη καμπάνια προβολής του κοινωνικού προσώπου μεγάλων ιατρικών ομίλων με επίκεντρο δωρεάν ιατρικές εξετάσεις και τοκετούς στους πληγέντες της Μάνδρας.

Βέβαια τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι δύο.

Θα έκαναν την καμπάνια χωρίς δελτία τύπου και δημοσιότητα όπως επιτάσσει το ιατρικό λειτούργημα;

Και γιατί δεν προσφέρουν και τον υπόλοιπο χρόνο σε περιπτώσεις που δεν έχουν και τόσο μεγάλη προβολή στα μέσα ενημέρωσης;

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

Ads