Πόσες φορές έχετε ξεκινήσει δίαιτα και θέλατε να φωνάξετε τη δεύτερη ημέρα “Πεινάω”; Χωρίς να υποσχόμαστε ότι μια διαίτα μπορεί να γίνει εύκολα, και χωρίς θυσίες, ψάξαμε και βρήκαμε συνταγές χορταστικές, που έχουν λιγότερο από 300 θερμίδες, και θα σας βοήθησουν στο αγώνα για αδυνάτισμα. 

Πατατοσαλάτα με τόνο και μυρωδικά 

Ο τόνος θα σας δώσει την αίσθηση του κορεσμού που χρειάζεται σε μια διαίτα, και οι πατάτες θα σας κρατήσουν με ενέργεια όλη την ημέρα. Υλικά: Τόνος κονσέρβα σε νερό Κάπαρη Μαιντανός Χυμός Λεμόνι Κρεμμύδι Πατάτες. Σύνολο θερμίδων 260/ μερίδα Πέννες με φασολάκια, πέστο και αμύγδαλα.Τα ζυμαρικά έχουν τη κακή φήμη ότι παχαίνουν.

Μη ξεχνάτε όμως, ότι ο οργανισμός σας απαιτεί ενέργεια μέσα στη μέρα, και οι πέννες σε συνδυασμό με τις πρωτείνες από τα αμύγδαλα, θα σας κρατήσουν όρθιους και ορεξάτους για ώρες.

Μυστικό για να γλυτώσετε θερμίδες, φτιάξτε τη σάλτσα πέστο σπίτι σας, αποφύγετε του εμπορίου. Υλικά : Πέστο από βασιλικό Πέννες 200 γρ. 150 γραμμάρια φασολάκια 10 αμύγδαλα Σύνολο θερμίδων 290/μερίδα Αραβική πίτα με κοτοσαλάτα Κουβαλιέται παντού, τρώγεται κρύα και γενικά θα σου λύσει πολλές φορές το πρόβλημα, του τι τρώμε μέσα στην ημέρα χωρίς να παχύνουμε. Υλικά: μεσαία αραβική πίτα ½ στήθος κοτόπουλο σε κομματάκια ½ τριμμένο μήλο 1 κουταλιά της σούπας στραγγιστό γιαούρτι (2% λιπαρά) Σύνολο θερμίδων: 310 θερμίδες.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

Ads